Friday, 21 June 2013

< TESTIMONI > Susu Semakin Meriah Setelah Consume Supplement Penyusuan SHAKLEE

Assalamualaikum semua..Entry kalini Eyda nak kongsikan testimoni-testimoni customer yang telah mengambil supplement untuk penyusuan badan..Hasilnya sangat mengkagumkan..siap boleh buat stok untuk bulan puasa lagi :) Jom kita tengok testimoni-testimoni dibawah ini..


TESTIMONI 1


''Sharing is caring..testimoni saya sendiri ni..dh 6bln menggunakan shaklee..bby pun dah 8bln.alhamdulillah,susu masih meriah..ibu ibu jom buat stok utk bulan puasa nti.saya dh mula buat stok..alhamdulillah sehari dpt hasil dlm 30-37oz..dpt buat stok 10oz sehari.inshaAllah,misi untuk buat stok boleh berjaya..dapatkan tips penyusuan drpd pengedar2 anda skrg!..kalau sy boleh,anda semua pun boleh!.''

- Puan Siti Nor Farina -
(https://www.facebook.com/siti.n.farina?hc_location=stream)





TESTIMONI 2

Ni testimoni kawan sekolah Eyda since sekolah menengah..Baru consume ESP+ALFALFA selama 2 minggu,alhamdulillah..feedbacknye sangat berpuas hati..Susu bertambah pekat dan banyak..baby kenyang ibu semakin riang :) Tq sayang..





TESTIMONI 3
"My twins dah 2 tahun 6 bulan... still bf... tapi ye laaa... lelama macam surut jugak susu kan.. Sejak amalkan ALFALFA dan ESP memang consume awal join... si kembar meneguk susu siap bunyi2 gulk2 lagi.... Pastu siap jeling mama sambil senyum.."

-PUAN ARLINA-

Alfalfa - Milk booster






ESP - Memekatkan susu ibu dan memberi tenaga kepada ibu

Dah ramai yang berpuas hati setelah consume supplement penyusuan Shaklee ini..Eyda juga gembira kerana dapat menolong ibu-ibu di luar sana yang mengalami masalah-masalah seperti susu yang kurang memberangsangkan..In shaa ALLAH..kita hanya mampu berusaha,selebihnya kita serahkan pada Yang Maha ESA..In sha Allah akn dipermudahkan segalanya..Yang penting niat kita kena ikhlas dan jangan mudah putus asa :)

Untuk dapatkan produk-produk Shaklee ini boleh pm/sms/whatsapp Eyda ye :) ..

INFO & ORDER : 
FB : Eyda Sukiman
Shaklee Independent Distributor
ID 892528
Sms/whatsapp 0136950675




No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik