Wednesday, 2 April 2014

Ostematrix Shaklee

Assalamualaikum..

"Alhamdulillah selepas saya mengambil Cadangan Set Kehamilan Shaklee yang turut mengandungi Ostematrix,Masalah sembelit saya dah hilang kak..Sebelum ni kalau sakit perut je takut je..Tq kak sebab kenalkan saya dengan Shaklee"

"Dulu selalu lenguh pinggang,nak tidur malam memang tak selesa..Syukur dipertemukan dengan Ostematrix Shaklee,,kini saya boleh tidur dengan lena dan lenguh2 pinggang sudah tiada !"

"Acik dulu nak rukuk dan sujud memang tak boleh..Sengal sane sengal sini..sekarang lepas amal Ostematrix selama 2bulan semua tu dah takde..Best sangat hehe.."


Berikut merupakan antara testimoni-testimoni yang Eyda dapat setelah customer mengambil Ostematrix secara konsisten..Alhamdulillah semua feedback yang Eyda dapat sangat positif..Eyda pun memang peminat utama Ostematrix ni..Tambah-tambah sejak hamil ni..memang Ostematrix banyak membantu Eyda..Lenguh pinggang,sembelit,tak boleh tidur malam memang tak ada.Syukur sangat :D





Apa yang bestnya Ostematrix Shaklee ni?

  • Ostematrix Shaklee adalah Halal!
  • Kandungan kalsiumnya paling premium dan kadar penyerapannya adalah 99% 
  • 100% semulajadi
  • Penuh dengan garam mineral semulajadi dari Laut Mati
  • Bukan sekadar mengandungi kalsium, malah Ostematrix Shaklee mengandungi magnesium, fosforus, Vitamin D, Zink, Kuprum,
  • Manganes dan Boron.
  • Kesemua mineral ini membantu pembinaan jisim tulang
  • Terbukti secara ujian klinikal dan penyelidikan




Perbezaan Ostematrix  Shaklee berbanding Pil Kalsium lain :

  1. Kalsium yang isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapannya adalah 99%. Formulanya unik, dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. 
  2. Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral. Kajian telah membuktikan supplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan.
Shaklee Ostematrix Membekalkan

1) 1000mg (100% Pengambilan Harian) unsur Kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi. 

2) 400mg (100% Pengambilan Harian) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya. 3) 400IU (100% Pengambilan Harian ) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium.






Manfaat Utama OsteMatrix Shaklee :

  • Menguatkan tulang – Kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalacia (rickets dewasa), kuku rapuh, eczema,konvulsi/kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.

  • Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas – Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis.

  • Meringankan stress – Ianya mengimbangi tekanan darah; memelihara denyutan jantung, impuls saraf,penenang saraf; menggalakkan tidur selesa; memperbaiki jantung berdebar; gementar, mimpi buruk dan stres. Juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.

  • Memperbaiki masalah haid – Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1,000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kecil.

  • Pengalkalian tubuh – Kalsium adalah mineral alkalin, dan ianya berkesan memastikan imbangan pH tubuh. Ianya juga menghalang obesiti di waktu umur tua. Tambahan pula kalsium membantu sel menyerap nutrient dan merangsang detoksifikasi.

  • Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik

  • Vitamin D: Dinamakan sebagai vitamin D pada 1916 bila didapati ia mampu merawat penyakit rickets.

  • Ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. Vegetarian, yang kurang terdedah pada matahari sewaktu musim panas, individu melebihi 55 tahun, wanita hamil dan kanak-kanak perlu mengambil supplemen vitamin D.

  • Magnesium : Ini adalah ion positif no.2 penting di dalam tubuh kita. Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan.

  • Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus; menghalang endapan kalsium; melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu. Ianya juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.

  • Zinc, boron, manganes, kuprum : Memelihara metabolism kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan menghalang artritis.
*****************************************************************************




Siapa yang patut mengambil Ostematrix Shaklee?

  • Ibu mengandung
  • Ibu yang menyusukan anak
  • Wanita yang sudah mencapai usia 30 tahun keatas (jisim tulang berkembang ke tahap maksimum pada umur 28 dan mengurang selepas itu ya)
  • Mereka yang kurang mengambil pemakanan yang sihat untuk kesihatan tulang contohnya mereka yang malas mengambil susu
  • Warga tua
  • Mereka yang merokok, minum alkohol atau penggemar minuman ringan. Kesemua ini mengganggu penyerapan kalsium yang diambil dari pemakanan harian
  • Pesakit sakit belakang, gigi rapuh dan tulang reput
  • Wanita yang mengalami PMS (Pre-menstrual Syndrome)


Jadi sekarang kita tahu apa yang ade dalam Ostematrix dan siapa yang patut ambil. Sekarang mari kita tengok dengan lebih jelas, apa manfaat yang boleh didapati dari Ostematrix ini.





Bulan ni merupakan bulan promosi OSTEMATRIX tau..Beli 6 Percuma 1 hanya RM366 ! (Bayar pada harga 6 botol tapi anda dapat 7 botol !)



Nak HARGA ISTIMEWA + KASIH SAYANG ?? Jom join membership Shaklee..Berbaloi-baloi tau !..Nak tahu lebih lanjut boleh contact Eyda :)

SID 892528
Sms/Whatsapp 01112909545

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik